Niet alle functies staan online.
Contacteer ons voor meer informatie.
INTERNAL SALES OFFICER
Onze klant maakt deel uit van een stevig groeiende en
ambitieuze Belgische groep met meer dan 1400 medewerkers. Ze zijn aanwezig in in
22 landen en ze beschikken over 7 productiesites.
Men wilt zich in de toekomst nog sterker blijven inzetten voor het verdelen van
nieuwe producten en bouwspecialiteiten, waarbij technologie en ecologie hand in
hand gaan.
De waarden worden elke dag in de praktijk omgezet: open communicatie, eenvoud, ondernemingszin, teamgeest, verantwoordelijkheid en integriteit
Ben jij klaar om deel uit te maken van een dynamisch en internationaal team dat gelooft in jouw talent en ambitie? Ben je helemaal klaar voor een belangrijke functie bij een marktleider? Dan ben jij de persoon die we zoeken.
Wij zoeken voor hen een INTERNAL SALES PROJECT SPECIALIST.

VERANTWOORDELIJKHEDEN
- Als Internal Sales Officer ben je het centrale aanspreekpunt voor onze klanten en ondersteun je hen op administratief, operationeel en commercieel vlak
- Je adviseert onze klanten over onze producten, maakt offertes en bent verantwoordelijk voor de perfecte opvolging van de daaruit voortvloeiende bestellingen
- Je hebt een centrale sleutelrol en overlegt continu met diverse interne afdelingen zoals externe sales, aankoop, supply chain, productie, technische dienst en kredietbeheer
- Je volgt actief backorders op en zorgt voor duidelijke communicatie richting klanten
- Je onderzoekt service- en productklachten op een professionele manier, gaat in overleg met de betrokken diensten en formuleert een passend antwoord
ERVARING EN COMPETENTIES
- Je hebt een positieve ingesteldheid, een hands-on attitude en een gezonde mentaliteit van autonoom werken en continu bijleren
- Je bent een echte teamspeler die energie haalt uit samenwerking, open communicatie en het gezamenlijk behalen van doelen
- Je floreert in een dynamische omgeving waar geen dag hetzelfde is - je haalt hier energie uit en weet precies hoe je structuur aanbrengt waar nodig
- Je bent een administratieve allrounder, met feeling voor sales en marketing
- Je spreekt Nederlands en Frans, zowel mondeling als schriftelijk
- Je hebt ervaring in een ERP pakket: SAP of Microsoft Dynamics
- Je hebt een goede kennis van O365 en kunt goed overweg met CRM systemen
- Interesse in de bouwsector is een plus maar geen vereiste
AANBOD
- De kans om echt het verschil te maken: je adviseert en ondersteunt onze klanten en zorgt zo mee voor een vlotte dienstverlening, tevreden klanten en duurzame relaties
- Een financieel gezond en sterk groeiend bedrijf met een duidelijke ambitie
- Een dynamische en internationale groep met een open en familiale werksfeer, een down-to-earth doe-cultuur en korte beslissingslijnen
- Een contract van onbepaalde duur
- Een doorgedreven, interne opleiding
- Een aantrekkelijke verloning aangevuld met extralegale voordelen en 12 extra verlof (ADV) dagen bovenop de wettelijke verlofdagen
- Je standplaats is Deinze
INTERESSE?
CONTACTEER ONS
+32 476 66 29 31
Statutair adres:
Paul Krugerstraat 13, 2500 Lier
Bezoekadres:
Lispersteenweg 237, 2500 Lier
ONZE PARTNERS
