Niet alle functies staan online.
Contacteer ons voor meer informatie.
INTERNAL SALES PROJECT SPECIALIST
Onze klant maakt deel uit van een stevig groeiende en
ambitieuze Belgische groep met meer dan 1400 medewerkers. Ze zijn aanwezig in in
22 landen en ze beschikken over 7 productiesites.
Men wilt zich in de toekomst nog sterker blijven inzetten voor het verdelen van
nieuwe producten en bouwspecialiteiten, waarbij technologie en ecologie hand in
hand gaan.
De waarden worden elke dag in de praktijk omgezet: open communicatie, eenvoud, ondernemingszin, teamgeest, verantwoordelijkheid en integriteit
Ben jij klaar om deel uit te maken van een dynamisch en internationaal team dat gelooft in jouw talent en ambitie? Ben je helemaal klaar voor een belangrijke functie bij een marktleider? Dan ben jij de persoon die we zoeken.
Wij zoeken voor hen een INTERNAL SALES PROJECT SPECIALIST.

VERANTWOORDELIJKHEDEN
- Je stuurt een klein team aan dat instaat voor de administratieve ondersteuning van het Sales team BENELUX en werkt zelf actief mee aan de ondersteuning van het Project Sales team BELUX
- Samen met je teamleden ben je verantwoordelijk van het genereren en opvolgen van leads, maken van afspraken en het administratief opvolgen van de technische opleidingen die doorgaan in onze opleidingscentra
- Je bent verantwoordelijk voor het beheer en up-to-date houden van de klant- en projectgegevens in ons CRM pakket
- Je coördineert de dagelijkse taken en bewaakt deadlines
- Ongeveer de helft van je tijd, werk je actief mee in de ondersteuning van het Project Sales Team: je volgt de projecten mee op, en brengt de betrokken partijen in kaart. Je onderhoudt professionele contacten via telefoon en e-mail met de diverse stakeholders, en verdiept je in de behoeften van onze partners door cruciale informatie te verzamelen over hun ontwerpintenties en projectdoelstellingen
- Je analyseert onze processen en doet verbetervoorstellen waar mogelijk
- Je rapporteert aan de Customer Service Manager
ERVARING EN COMPETENTIES
- Je bent een geboren organisator met passie voor sales ondersteuning. Je hebt zin om een dynamisch team aan te sturen én zelf actief mee te werken aan de operationele ondersteuning van onze Sales teams
- Je bent salesgericht, durft initiatief nemen en haalt energie uit het opbouwen van relaties. Je combineert commerciële flair met technische interesse en weet partners te betrekken, hun noden te begrijpen en op hun niveau te communiceren
- Je bent hands-on, oplossingsgericht en weet je team te motiveren
- Je spreekt vloeiend Nederlands en hebt een basiskennis Frans en Engels, zowel mondeling als schriftelijk
- Je hebt een goede kennis van O365 en kunt goed overweg met CRM systemen
AANBOD
- De kans om echt het verschil te maken: je beïnvloedt, adviseert en ondersteunt onze partners in hun transformatie naar duurzame bouwoplossingen
- Een financieel gezond en sterk groeiend bedrijf met een duidelijke ambitie
- Een dynamische en internationale groep met een open en familiale werksfeer, een down-to-earth doe-cultuur en korte beslissingslijnen
- Een contract van onbepaalde duur
- Een doorgedreven, interne opleiding
- Een aantrekkelijke verloning aangevuld met extralegale voordelen en 12 extra verlof (ADV) dagen bovenop de wettelijke verlofdagen
- Je standplaats is Deinze
INTERESSE?
CONTACTEER ONS
+32 476 66 29 31
Statutair adres:
Paul Krugerstraat 13, 2500 Lier
Bezoekadres:
Lispersteenweg 237, 2500 Lier
ONZE PARTNERS


